Compliment of klacht

Algemeen

Bent u tevreden over de service van Zorgvlied? Of heeft u een klacht over het gedenkpark? Geef dit aan ons door. Zorgvlied gebruikt complimenten en klachten om de dienstverlening te verbeteren.

Compliment

Bent u tevreden over wat Zorgvlied voor u doet? We zijn blij met uw compliment.

Zorgvlied gebruikt de complimenten om de dienstverlening te verbeteren.
Weet u over welke medewerker u tevreden bent? Laat het ons weten, dan sturen wij uw compliment door.

Deel uw compliment via het e-mailadres zorgvlied@amstelveen.nl

Klacht

Vindt u dat u niet netjes bent behandeld door een medewerker van Zorgvlied? Dan kunt u een klacht digitaal, schriftelijk, per e-mail of telefonisch indienen bij de klachtenfunctionaris.

Dien uw klacht online in.

Anders indienen

Lukt het niet om uw klacht online te versturen? Dan kunt u uw klacht mailen naar klacht@amstelveen.nl

U kunt uw klacht ook per post sturen naar:

Gemeente Amstelveen
ter attentie van de klachtenfunctionaris
Antwoordnummer 103
1180 VB Amstelveen

Vermeld in uw e-mail of brief

  • Een omschrijving van uw klacht, waar en wanneer de gebeurtenis plaatsvond en eventueel over wie de klacht gaat
  • Eventueel een mogelijke oplossing
  • Uw naam
  • Uw telefoonnummer
  • Uw adres
  • Eventueel uw e-mailadres