Compliment of klacht
Algemeen
Bent u tevreden over de service van Zorgvlied? Of heeft u een klacht over het gedenkpark? Geef dit aan ons door. Zorgvlied gebruikt complimenten en klachten om de dienstverlening te verbeteren.
Compliment
Bent u tevreden over wat Zorgvlied voor u doet? We zijn blij met uw compliment.
Zorgvlied gebruikt de complimenten om de dienstverlening te verbeteren.
Weet u over welke medewerker u tevreden bent? Laat het ons weten, dan sturen wij uw compliment door.
Deel uw compliment via het e-mailadres zorgvlied@amstelveen.nl.
Klacht
Vindt u dat u niet netjes bent behandeld door een medewerker van Zorgvlied? Dan kunt u een klacht digitaal, schriftelijk, per e-mail of telefonisch indienen bij de klachtenfunctionaris.
Anders indienen
Lukt het niet om uw klacht online te versturen? Dan kunt u uw klacht mailen naar klacht@amstelveen.nl.
U kunt uw klacht ook per post sturen naar:
Gemeente Amstelveen
ter attentie van de klachtenfunctionaris
Antwoordnummer 103
1180 VB Amstelveen
Vermeld in uw e-mail of brief
- Een omschrijving van uw klacht, waar en wanneer de gebeurtenis plaatsvond en eventueel over wie de klacht gaat
- Eventueel een mogelijke oplossing
- Uw naam
- Uw telefoonnummer
- Uw adres
- Eventueel uw e-mailadres